آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

باخت‌های متوالی شهرخودرو در لیگ برتر| نتیجه مدیریت بی‌نظیر!

  • کد خبر: ۹۹۰۴۲
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
باخت‌های متوالی شهرخودرو در لیگ برتر| نتیجه مدیریت بی‌نظیر!
پنجره‌های بسته، فهرست بلندبالای مصدومان و نیمکت خالی، دوازدهمین باخت شهرخودرو را پیش از شروع بازی رقم زد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ شروع دوباره لیگ‌برتر فوتبال، هیچ شروع تازه‌ای برای نماینده مشهد نداشت. تیم فوتبال شهرخودرو در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر و بعد از تعطیلات بازی‌های ملی در شرایطی روز گذشته مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که در پایان ره‌آوردی به‌جز یک شکست دیگر نداشت. تیمی که ۳ بر ۱ و با خوش‌شانسی محض در مشهد گلباران شد!

شهرخودرو در این بازی می‌توانست بیش از این‌ها گل بخورد و با تحقیر بیشتری زمین را ترک کند. تیمی که در یک اتفاق تاریخی دیگر روی نیمکت فقط سه بازیکن داشت که یکی دروازه‌بان بود و یکی هم مصدوم! شهرخودرو با کلکسیونی از بی تدبیری و سوءمدیریت به دیدار با مس رفسنجان پا گذاشت و نتیجه‌اش هم باختی بد و بی‌آبرویی دیگر بود. دوازدهمین باخت نماینده مشهد این تیم را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد و حالا همچنان تنها صفر جدول لیگ‌برتر مقابل تعداد برد‌های شهرخودروست!

شوک بزرگ؛ فهرستی که خالی است

نبود نام اسپانسر روی پیراهن عنابی‌پوشان شهرخودرو مقابل مس شاید اولین نکته‌ای بود که برای بیننده تلویزیونی جلب نظر می‌کرد. با این همه شوک بزرگ‌تر خالی‌بودن فهرستی بود که دقایقی پیش از بازی به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد و البته رسانه‌های کشور مخابره شد. فهرست خالی بازیکنان شهرخودرو که روی نیمکت فقط نام سه بازیکن بود؛ بابک سلامت، ابوالفضل عکاشه و ابوذر صفرزاده.

سه بازیکنی که بابک سلامتش گلر ذخیره‌ها بود، ابوذر صفرزاده‌اش تازه از بند مصدومیت رهایی یافته بود و ابوالفضل عکاشه اش هم با مصدومیت، مهره‌ای کاملا نمایشی روی نیمکت بود! داوود سیدعباسی برای دیدار مقابل مس رفسنجان هرچه بازیکن داشت بدون لحاظ‌کردن پست بازی درون زمین فرستاد تا شمار بازیکنان مشهدی‌ها به یازده نفر برسد و بازی برگزار شود.

۷۰۰ میلیون دردسرساز

مدیران شهرخودرو در شروع دوباره رقابت‌های لیگ‌برتر بی‌تدبیری را به اوج رساندند و در اقدامی عجیب نتوانستند ماجرای احکام کمیته تعیین وضعیت را کنترل کنند و همین موضوع سبب جلوگیری سازمان لیگ از صدور کارت بازیکنان جدید عنابی‌ها شد. مرتضی منصوری، محمد قاسمی‌نژاد، جواد محمدزاده و محمد محمدزاده چهار نفری بودند که چندی پیش به‌دلیل پرداخت‌نشدن مطالباتشان، از باشگاه شهرخودرو شکایت کرده بودند و کمیته تعیین وضعیت هم باشگاه را به پرداخت رقمی نزدیک به ۷۰۰ میلیون محکوم کرده بود، اما مدیران این تیم با پشت‌گوش‌انداختن پرداخت مطالبات این افراد، دردسر بزرگ و جدیدی را به جان خریدند. ممانعت سازمان لیگ از صدور کارت بازی بازیکنان جدید شهرخودرو به‌قیمت سه امتیاز ارزشمند این دیدار تمام شد، دیداری که برای این تیم حکم طلا داشت؛ مسئله‌‎ای که بی‌تردید به بی‌تدبیری مدیریتی این باشگاه برمی‌گردد.

چرا امید‌ها نبودند؟

شهرخودرو در وضعی دیروز مقابل میهمانش خلع سلاح شده بود که انتظار می‌رفت دست‌کم از بازیکنان تیم امیدش استفاده کند؛ تیمی که هم‌زمان در اصفهان و در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر امید‌های کشور مقابل ذوب‌آهن به شکست ۳ بر ۲ تن داد تا به لیگ دسته‌یک امید‌ها سقوط کند! این‌همه درحالی است که وقتی به فهرست شهرخودرو در سازمان لیگ نگاه می‌کنیم، بازیکنان بی‌نام‌ونشان زیادی هستند که دست‌کم انتظار می‌رفت در این روز بحرانی برای نمایش هم که شده است، روی نیمکت باشند. اما شاگردان سیدعباسی در این بازی بدون نیمکت ذخیره‌ها به میدان رفتند و همین نه‌تن‌ها توان فنی‌شان را گرفت، بلکه از حیث روحی و روانی آسیب بزرگی به تیم زد.

وقتی بازهم سیدعباسی به نشست نیامد!

یکی از اتفاقات حاشیه‌ساز و جنجالی حول باشگاه شهرخودرو که در این فصل هواداران فوتبال مشهد را بدجور آزار داده، برگزارنشدن تمرینات این تیم در مشهد است. تیمی که با تصمیم بد مدیرانش در تهران تمرین می‌کند و فقط برای برگزاری بازی‌های خانگی به مشهد می‌آید.

این هفته به این بی‌تدبیری‌های مدیریتی یک گزینه دیگر هم اضافه شد و سرمربی عنابی‌ها نه‌تن‌ها در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکرد، بلکه بعد از بازی هم دستیارش سلمان تاجدار را به کنفرانس فرستاد. کنفرانسی که به دیکتاتوری‌ترین شکل ممکن با بررسی‌کردن کارت خبرنگاران از سوی جلال مرادی، ناظر فدراسیون، و توهین و بی‌احترامی به اصحاب رسانه همراه بود. تاجدار، مربی شهرخودرو، در این نشست خبری و درباره مشکلات به‌وجودآمده گفت: «واقعیت این است که غیبت بازیکنان جدیدمان در این بازی و نداشتن بازیکن ذخیره به ما لطمه زد.»

او در توضیح اینکه چرا بازیکنان قبلی مانند سعید جلالی‌راد و آزاد جعفرزاده هم در میدان نبودند، اظهار کرد: «آن‌ها مصدوم هستند.» این حرف‌های تاجدار درحالی مطرح می‌‎شد که شواهد حاکی از آن بود که رضا مستعلی‌پور یکی‌دیگر از بازیکنان شهرخودرو هم به‌دلیل اشتباه‌ثبت‌شدن شماره پیراهنش از حضور در این بازی بازمانده است! مسئله‌ای که به‌جد به سرپرست تیم برمی‌گردد، اما سیدمهدی سیدصالحی از قبول آن سر باز زد و با متهم‌کردن خبرنگاران مشهدی به حاشیه‌سازی، از پاسخ فرار کرد.

سقوط امید‌های شهرخودرو رسمی شد!

تیم فوتبال امید‌های شهرخودرو خراسان با قبول شکست در هفته دوازدهم لیگ‌برتر امید‌های کشور به دسته پایین‌تر سقوط کرد. شاگردان حمید زوهانی درحالی مقابل ذوب‌آهن به شکست ۳ بر ۲ تن دادند که به قعر جدول چسبیدند و باتوجه‌به اینکه فقط دو هفته به پایان مسابقات باقی است و فاصله امتیازی‌شان با تیم بالای سرشان هشت امتیاز است، سقوطشان قطعی شده است. شهرخودرو با شش امتیاز در قعر جدول هشت‌تیمی گروه دوم این رقابت‌هاست و تیم هفتم جدول، کیان سام مازندران، چهارده امتیاز دارد. امید‌های شهرخودرو درحالی سقوط کردند که تیم بزرگ‌سالانشان هم در لیگ‌برتر فوتبال شرایط مشابهی دارد و بعید است بتواند از باتلاق سقوط نجات پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->